środa, 23 czerwca 2021

Konkurs wakacyjny - "Miejsca dalekie i bliskie"

 No, kochani czytelnicy chomiczkowego bloga. 

Jest robota. 

Bardzo proszę się ogarnąć i zagłosować.

Sezon rowerowy w pełni. Korzystając ze sprzyjającej pogody relaksuję się przy jednym z moich hobby - rowerze.
Polecam tę formę spędzania czasu.
Zdaję sobie sprawę że nie wszyscy mają takie możliwości. Nie każdy znajdzie czas na rower, nie każdemu zdrowia pozwala.

Mam dla Was propozycję - taki wakacyjny konkurs. Skoro nie możecie jechać sami - ja zabiorę Was ze sobą.
Przedstawiam 17 zdjęć z różnych miejsc które odwiedziłem podczas swoich eskapad rowerowych. W komentarzach pod tą galerią napiszcie jakie miejsca mam dla Was odwiedzić - cała galeria będzie poświęcona tylko temu. Zdjęcia są niepodpisane ? Ha ! O to chodziło - taka niespodzianka. To miejsca trochę odległe ... a trochę bliskie ale przez to nie mniej ciekawie.

Napiszcie 5 numerów Waszych faworytów. Pierwsze 3 to gwarantowane że pojawią się w tym roku jako osobne galerie, pozostałe 2 - jak starczy mi czasu (muszę tam pojechać).

Macie na to 7 dni od momentu opublikowania !

Zapraszam do zabawy !




















17 komentarzy:

  1. 2 , 08 , 10 ,14 , ostatnie bez numeru . Gratuluję pomysłu. Fajna zabawa !

    OdpowiedzUsuń
  2. Shidley - poproszę jeszcze dwa pomocnicze

    OdpowiedzUsuń
  3. 4,6,9,12,13;
    to są moje typy bo kocham naturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. 4,6,9,12,13
    podziwiam zawsze naturę.
    Człowiek czasami psuje ale zdarza się ,że wszystko gra.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe co to za miejsca- 7,10,14? Aż się człowiek rwie żeby "wskoczyć" na rower i pojechać pozwiedzać

    OdpowiedzUsuń
  6. 4, ,6, 9, 11, 15. A gdzie jest MORZE ??
    Pozdrawiam, Maciek

    OdpowiedzUsuń
  7. 3/4/15
    Znajomo wyglądają te lokacje ;)
    Czy to Viktorius jest pomysłodawcą tej zabawy?

    OdpowiedzUsuń