sobota, 7 sierpnia 2021

Inbox - Watermoonbox - USA Fighter Vought XF5U Flying Pancake - skala 1/700

 Chcecie się pośmiać? Zapraszam gorąco!

Na produkty Watermoonboxa trafiłam przeglądając ofertę jednego z dużych chińskich internetowych sklepów z okrętami 1/700. Na pierwszy rzut oka - okładka zerżnięta z Matchboxa; pomyślałam, że dobry chińczyk po prostu skopiował matchboxowe pudełko a do środka wsadził modelik(i) w 1/700. Zerknęłam ponownie - tak, wrażenie słuszne, ale przynajmniej nazwę producenta zmienili. A w ofercie mają rzeczy naprawdę ciekawe. 

Mają głównie samoloty, za to niecodzienne, rzadkie, a nawet eksperymentalne. Duże i małe, sznurkopłaty i nowoczesne, a wszystko w skali 1/700. Takie słodkie, małe zabaweczki. 

Dostałam niedawno w prezencie od Adama (dzięki!) model jednego z najcudaczniejszych chyba samolotów świata, amerykańskiego Flying Pancake'a. Dostałam go w skali 1/72 i ucieszyłam się jak mały tuptuś. Mam albowiem na niego odjechany pomysł. A do kompletu, raptem paręnaście dni temu (piszę to na początku marca 2021), odkryłam istnienie Watermoonboxowego Naleśnika - w skali 1/700. 

Odkryłam i kupiłam. Musiałam. 

Przyszło w strunowym woreczku, owinięte w sprytnie złożoną kartkę z obrazkiem tytułowym i instrukcją składania. Jest tego sztuk 1:


Części:


Filozofii w tym nie ma żadnej. Okruszek żywicy jako kadłub, maciupcia blaszunia i jeszcze maciupciejsza ;) kaleczka. 


Małe bo małe, ale linie podziału ma wgłębne! 


No i takie to urocze maleństwo. 


1 komentarz:

  1. Nie jestem pewien, czy naklejek nie skopali... XF5U-1 miał jeszcze znaki bez czerwonych pasków. A do tego miał na przodzie malunek królika Bugsa na latającym dywanie...

    OdpowiedzUsuń