wtorek, 3 sierpnia 2021

Powstanie Warszawskie - pamiętamy

 Dziś praca Victoriusa. 

Wielkie dzięki, brat!

W tym roku, aby uczcić pamięć o powstańcach Warszawy, nie sięgnąłem po motyw pancerny - ale odgrzebałem starą rozgrzebaną winietkę z Powstania.

Jest tak stara że zbudowana na słoiki po kawie ... (tak kiedyś się tak robiło). Były ruinki, była figurka Dragona do przerobienia na powstańca, koncepcji - brak. Dlaczego coś było przygotowane tak a nie inaczej ? Nie wiem, nie pamiętam. Figurkę zacząłem na nowo (wtedy była chyba planowana bez "panterki"i w trakcie prac wymieniłem główkę na żywicę ..bo ranny powstaniec ze zgubionym hełmem wydał mi się po prostu bardziej realistyczny.

Nie będę się odnosił do wpisów dotyczących zasadności wybuchu Powstania Warszawskiego. Ile można. Czas w końcu uzupełnić wiedzę Panie i Panowie malkontenci.

Nie odbierajcie bohaterom powstania należnego im szacunku !
Zasługują na najwyższe honory, Zasługują na Pamięć. Dowiedli tego w sierpniowych i wrześniowych dniach AD 1944 w Warszawie.

Pamiętamy !

















1 komentarz:

  1. Winetka może i stara ,ale jara :) Prezentuje się super .
    - PAMIĘTAMY -

    OdpowiedzUsuń