sobota, 11 grudnia 2021

Inbox - AModel - Kamow Ka-226 - skala 1/72

 Śmigłowiec.

Ja generalnie nie jestem samolociarz. Znaczy tak, ileś tam samolotów w życiu modelarskim zbudowałam, głównie kartoniaków, dawno dawno temu. Teraz już nie, bo jednak bez aerografu trudno je porządnie wymalować, a poza tym samoloty są duże. Za duże, jak dla mnie. Ale czasami coś sobie pokracznego kupię. 

Kamow Ka-226

O takie to jakieś. Pokraczne pudełko na małych kółkach, ze współosiowym wirnikiem. Uwielbiam tę konstrukcję. 

Boczek pudełka z opisem:



Instrukcja. Taka trochę revellowata z urody. 



Malowanie jedno. Za to ze wszystkimi chyba napisami eksploatacyjnymi. 


Ramki. No widać, że short run. Grube ramki, masywne kanały wlewowe, sam plastik też z gatunku nie gniotsa, nie łamiotsa. 



Detale niebrzydkie, linie cienkie i delikatne. 






Kółka shortrunowe, "połówkowe", bez "lewej strony". 





Ramka z oszkleniem... hmmm... mistrz przejrzystości to nie jest... ale nie mam pomysłu, jak to poprawić. Pewnie samolociarze by wiedzieli - jakieś szlifowanie, może nowe szkło na kopycie. Ja prawdopodobnie zostawię, co jest. 


Kalkomania. Duża rzecz. Nie wiem, jakiej jakości. 


I tyle. 
Czy ja to kiedykolwiek skleję, nie wiem. Może, jak parę innych samolotków, powiększo po prostu grono magazynowych aniołków ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz