niedziela, 12 grudnia 2021

Inbox - Przydasie do F-16, różne - skala 1/48

 Od Mariusza. Dziękuję. 

"Czasami człowiek musi, bo się udusi", jak mówi stare porzekadło, i tak jest w tym przypadku, "zachorowałem" na punkcie F-16tek. Jedną już mam na "rozkładzie", teraz czas leczyć chorobę, wykorzystać zdobytą wiedzę i zbudować lepszy :-)
Oj wysoko sobie postawiłem poprzeczkę, począwszy od modelu, poprzez dodatki do niego, chemię a na materiałach i zdjęciach z internetu skończywszy. Co z tego wyjdzie? Już wiem, mam pomysł, ale podzielę się nim podczas prezentacji gotowego modelu.

To co my tu mamy:
Model a raczej baza to F-16C od Tamiya w skali 1/48
Dodatki żywiczne, fototrawione i kalkomanie:
kokpit pilota, wnęki podwozia, oczywiście obowiązkowo dysza wylotowa, koła, hamulce aerodynamiczne, radar w dziobie, rakiety, maski no i klucz do rozwikłania zagadki co z tego wyjdzie - kalkomanie.
Ponadto aby poprawić malowanie, z którego byłem najbardziej niezadowolony, poprosiłem o wsparcie "Alchemika z Gdańska" i mamy farby BIlmodel.
Wszystko to wsparte masą zdjęć z internetu.
Oj wysoko poprzeczka wisi, wysoko :-)

Zapraszam do galerii.























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz