niedziela, 9 lipca 2023

Inbox - Wargamer - Ataman Zelensky - skala 15 mm

 #putinidinachuj

To była edycja limitowana, dostępna na początku marca 2023. Dorwałam. 

Jako obrazek tytułowy reprodukuję fotkę ze strony Wargamera. 

Przy czym tak: 15 mm to trochę nie moja skala. Za dużo uproszczeń jednakowoż. Ale w szczytnym celu warto się poświęcić ;)

Pudełko. No jak pudełko, typowy wargamerowy blister:


Zawartość:


Koń hetmana. Wargamerowych koni to ja nie lubię stanowczo. Nie że są złe. Są nie takie piękne, jak prawdziwe, cały mój zarzut. Do figurek są bardzo dobre. 


Hetman ma nawet rysy twarzy trochę w kierunku prawdziwego Zełenskiego:


Did-lirnik. 

Chorąży:



Mołodycia. Tylko nie wiem, co ona trzyma w lewej ręce. Dziecko?



Ustawieni luzem na podstawce. Chorążemu trochę przekręciłam szablę, żeby wyglądała naturalniej. 


No i cóż. Malujem. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz