poniedziałek, 10 lipca 2023

Mój Willys i ja - rekonstrukcja 2023

 Od Mariusza. Dziękuję. 

Tym razem prezentuję bardzo osobistą pracę a więc i opis będzie krótki.
Po przejściach ostatniego roku postanowiłem zbudować coś osobistego, coś co pokaże mnie i moje pasje.
I taka jest właśnie ta winieta w skali 1/16, Jeep Willys z firmy Takom, którego zawsze chciałem mieć i ja, zapalony rekonstruktor US Army II WŚ. Reszta to już własna interpretacja oglądających, czy dostrzegą te wszystkie emocje, które chciałem pokazać?
Zapraszam do galerii i chwili refleksji.

Kasiu, pewnie nie chcesz pokazywać tego akapitu, ale ślę moje ogromne podziękowania za Twój nieoceniony wkład w powstanie projektu, jak i wszelkie wskazówki, jak przelać uczucia na model.

(odpowiedź Kasi: chcę czy nie, dla Ciebie to jest ważne, i to załatwia temat). 






















1 komentarz: