niedziela, 4 lutego 2024

Inbox - Ammo Wargaming Universe vol. 5 - Frozen Wastelands (Mroźne wrzosowiska)

 Od Shidleya. Dziękuję. 


Chwilę temu wypada w moje ręce książeczka z nowego cyklu wyprodukowanego przez AMMO: Ammo Wargaming Universe.

Tom ten jest 5 z 10 (przynajmniej o tylu dziś wiem (końcówka stycznia 2024 roku)) i stanowi wejście Ammo mocniej w strefę wargamingu.

Cóż zawiera ta pozycja: otóż na 28 stronach wydanych na pięknym błyszczącym papierze mamy omówione stworzenie dwóch podstawek do bitewników... ale nie żeby było tak pięknie, mam też strony z autoreklamą produktów AMMO (oczywiście użytych w budowie) oraz omówienie sposobów pracy z różnymi materiałami.
Pozostała część to już duże, dobrej jakości zdjęcia z krótkimi opisami, co zrobiono oraz jakimi materiałami i narzędziami się posłużono. Fajne. Dodatkowy plus to to, że opisy są po angielsku, hiszpańsku i polsku ;-)
Na koniec pozostało pytanie czy warto? Szczerze mówiąc mam bardzo mieszane uczucia, niby wszystko ładnie, pięknie i kolorowo, ale lektura pozostawiła u mnie poczucie dużego niedosytu.
Nie, żebym zdecydowanie odradzał zakup, ale ja raczej nie zdecyduje się na inne części poradnika.

Kasi dziękuję za przyjęcie na bloga

Shidley







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz