niedziela, 11 lutego 2024

Inbox - OceanCosmos Miniatures - Airport Security Unit 2 skala 1/35

 Od Shidleya. Dziękuję. 

Chińczycy przeszli długą drogę od kopiowania figurek znanych producentów do własnych produkcji. Na znanym portalu handlowym nadal można kupić te pierwsze, ale jest coraz więcej tych drugich.
OceanCosmos specjalizuje się w figurkach kobiet (mniej bądź bardziej ubranych) w skalach różnych. Mnie wpadł w oko bardzo uzbrojony pies z ochrony lotniska, stąd zamówiłem sobie takiego w raz z jego panią...

Zestaw przybył do mnie pancernie opakowany - a w środku blisterek kojarzący się raczej z bitewniakami, ale na szczęście wszystko z elementami z jasnoszarej żywicy było w porządku.
Zestaw to sześć części, z czego trzy małe umieszczono w dodatkowym woreczku. A wiec z kronikarskiego obowiązku: korpus kobiety podzielony na dwie części, osobno ręce oraz kawałek smyczy. Pies w typie owczarka niemieckiego odlany w całości, razem z oporządzeniem, którego nie powstydziłby się żołnierz. Wszystko ładnie odlane z wieloma szczegółami, kanały wlewowe żywicy umieszczone w miejscach gdzie będą łatwe do usunięcia. Nadlewek i niedolewek (ani też dziurek po bąblach) nie zauważyłem, oczywiście szwy po łączeniu form są - łatwe do usunięcia.

Figurka zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie (może tylko smycz z żywicy nie do końca mnie przekonuje) - zobaczymy jak będzie się malować ;-)

Shidley

Dziękuję Kasi za przyjęcie na bloga.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz