sobota, 11 stycznia 2020

Inbox - Metal Earth - Star Wars AT-M6 Heavy Assault Walker - skala a zaraza wie

Metalowe zwierzątko.

Do uniwersum Gwiezdnych Wojen nie mam żadnego stosunku. Nie oglądałam - najstarszy film z 1977 roku strasznie mnie zmęczył, kolejnego, "Imperium kontratakuje", już nie dałam rady zobaczyć w całości, bo zasnęłam. Do kolejnych nawet już nie podchodziłam. Ale te wielkie kraczate machiny zawsze mi się podobały, choć nie wiem, co one są i do czego oryginalnie służą.

Tego tutaj dostałam w prezencie od Staszka - wielkie dzięki, przyjacielu!

 Ma toto postać kilku arkuszy blachy fototrawionej, przeznaczonej do poskładania - ponoć bez kleju.

Tył saszetki:


Instrukcja składania. Obszerna, łopatologiczna, krok po kroku:






Arkusze blachy. Wyglądają tłuściutko.




Poskładamy i zobaczymy, co wyjdzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz