niedziela, 31 lipca 2016

Inbox - Tamiya - Willys Jeep - skala 1/35

Z podziękowaniem dla Mariusza :)


W międzyczasie, kiedy schła farba na Humvee :-) jako szanujący się modelarz zakupiłem kolejny model, czym rozpocząłem kolejny projekt. Pomału zaczynam spinać w logiczną całość swoje modele (poza jednym sentymentalnym wyjątkiem T-55). Próbuję spiąć Polską teraźniejszość (Leopard, Humvee) z przeszłością z Zachodu i zaczynam od Jeepa Willysa, najsłynniejszego samochodu wszech czasów.
Wzorując się na Twoich opisach przygotowałem in boxa. Jeśli uznasz, że jest jeszcze miejsce na Twoim forum na takie opisy, to bardzo proszę.
Model nazwałem garstka części i co by nie mówić jest to najmniejszy ilościowo model, jaki dotychczas robiłem. Nie ma co opisywać Jeepa Willysa każdy dobrze zna.

Do zestawu Tamiya 1:35 dokupiłem blaszki od Eduard, reszta, jak na załączonych obrazkach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz