wtorek, 11 sierpnia 2020

Nie wkurzać minotaura

Jajco.

Taki jakiś spontaniczny składaczek. Na 4 dni roboty akurat.

Minotaur - chyba ze skali 28 mm, ale nie wiem, jaka firma, nic. Dostałam go jako złom od kogoś, kiedyś, już poskładanego.

Operator pistoletu - dostałam go jw., ale od kogoś innego. W zasadzie już pomalowanego, znaczy z różową twarzą i wybałuszonymi oczami. Tylko chłopca trochę podcieniowałam i oznakowałam sowieckimi kalkami z Echelona.

Podstawka - zajumana jakiejś figurce, do której mi nie pasowała, a szkoda wyrzucić.

Złom na złomie i złomem pogania. Istna peerelowska Spółdzielnia Pracy Złomowiec.

Skala 1/35, powiedzmy.












2 komentarze:

  1. Oj, ktoś tu zaraz dostanie łomot niczym na Krowim Levelu ;-)
    Bardzo fajna mini dioramka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj chciałoby się takie "złomy" tworzyć. Piękniasta winietka !

    OdpowiedzUsuń