poniedziałek, 13 marca 2023

2S1 Goździk

 Od Mariusza. Dziękuję. 

Zanim zaproszę do galerii końcowej samobieżnej haubicy kalibru 122 mm, produkcji radzieckiej, używanej przez wiele lat w Wojsku Polskim (1974-2022), chciałem podzielić się kilkoma spostrzeżeniami.
.Jest to wyjątkowy dla mnie model, ponieważ pomimo ubogiej w detale konstrukcji pokonał mnie :-( Mówiąc dokładnie pokonały mnie gąsienice, pierwszy raz w swoim życiu modelarskim odstawiłem model do kosza. Dopiero po kilku tygodniach zdecydowałem się wrócić do prac na zasadzie, jeśli przykleję jeden element gąsienicy to po 90 dniach skończę. Jeśli przykleję tylko 3 elementy dziennie to skończe już po miesiącu.
Po drugie model od razu został przeznaczony dla mojego brata i to on zażyczył sobie wersję frontową, mocno zmęczoną codzienną służbą.Postawi obok BWP-1 :-)

I po trzecie, parę razy spotkałem osoby komentujące ten model z sentymentem: "ja na takim służyłem w latach 70..."

Co nas nie zabije to nas wzmocni ... zapraszam w takim razie do galerii końcowej i komentowania. A może i Wy macie taką swoją przekroczoną barierę możliwości?











2 komentarze:

  1. Dobiega koniec ery Goździków w WP . Niby już przestarzałe , niby bardziej potrzebne gdzie indziej ,ale łezka i tak się kręci w oku . Model fajny .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny model, wspaniale odtworzony i rzetelnie sfotografowany!
    - A więc można przyzwoicie sfotografować model?!
    MOŻNA.

    OdpowiedzUsuń