wtorek, 28 marca 2023

Bytom 2023

 Mariusz był, zrobił mnóstwo zdjęć, a było na co popatrzeć!

Nagrody przyznane, opadł kurz, chyba powinienem napisał opadł zapach kleju i farb :-) modelarskich, znaczy Międzynarodowy Festiwal Modelarski w Bytomiu dobiegł końca. Zapraszam do galerii, najciekawszych moim zdaniem prac.

Największe wrażenie na mnie zrobiła diorama miasta niemieckiego, lat 30. Wykonana z niesamowitą starannością, każde okno opowiada własną historię, nic nie jest pozostawione przypadkowi. Dla mnie absolutne mistrzostwo. Reszta dioram także prezentuje niesamowicie wysoki poziom, ciekawa tematyka, ale ta ... mnie po prostu urzekła.

Duże zaskoczenie to S-F i elementy Gwiezdnych Wojen, naprawdę ekstra prace.
Na moją uwagę wśród modeli statków powietrznych zasłużył Sokół w wersji Topr oraz interpretacja polskiego F-35.

Samochody dla mnie zdominował UAZ w wersji ... no właśnie, jak to określić? Może Wy macie na to pomysł?

Co ciekawe rdza wkracza nieśmiało do tematyki samochodowej i wyróżnia się na tle perfekcyjnie lakierowanych cacek.

Pancerka trochę mnie rozczarowała, niby największa grupa, ale jakoś tak bez fajerwerków.

Pozostały statki i okręty z przepięknym żaglowcem i Sokołem zbudowanym od podstaw.

I tylko figurki ubogo reprezentowane, ale to już chyba taka uroda festiwali modelarskich.

Zapraszam do crem de la crem.


























































































































































































































2 komentarze:

  1. Oj, chyba jednak nie dla mnie takie wystawy. Może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czadowo ! Dziękuję za tak bogatą relację.

    OdpowiedzUsuń