piątek, 9 lutego 2018

Inbox - Cadwallon Miniatures - Roda, Old Molfar Lady - skala 1/10

Huculska szeptucha. Z kotem czarnym.

Molfar to huculski szaman. Forma żeńska - mofarka. Po polsku - szeptucha. Po angielsku whisperer. Popiersie wzorowane na zdjęciu autentycznej 110-letniej Hucułki. Jakby ktoś był ciekaw.


Chciałabym tak wyglądać za 20 lat. Ale o tym, że ją kupiłam, i tak zdecydował kot.

Przyszła w woreczku, gołe części bez choćby karteczki z opisem.


Zbliżenia:



Dłonie wydają mi się troszkę za małe.


Kot jest żylasty, duży i chudy. Niektóre czarne pingwinki takie bywają. Prawdziwy król podwórka.




 Natychmiast ją poskładałam. Wprawdzie wersja producenta kazała umieścić kota na prawym ramieniu szeptuchy, ale uznałam, że obok, ocierający się łebkiem o jej rękę, będzie fajniejszy.

Cudo absolutne, jak dla mnie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz