poniedziałek, 19 lutego 2018

Pojedynek

Z cyklu Star Wars. Victoriusowy. Wielkie dzięki!



Scena pojedynku Luka z Imperatorem i Lordem Vaderm w Powrocie Jedi, a raczej próba jej inscenizacji. Uznałem że trzy osobne winietki będą nieciekawe. Postać Vadera i Luka przedstawiają ich ze sceny w Mieście w Chmurach gdzie pierwszy
raz Luke starł się z Vaderem - stąd rozwiany płacz Vadera. Mogłem zrobić tę scenkę ale powstrzymały mnie dwie rzeczy: - Co z Imperatorem ... samotny na winietce ? Aż tak ważną postacią sagi dla mnie nie był i sprawa druga wyraz twarzy Luka. W czasie pierwszego pojedynku z Vaderem był wystraszony i niepewny. Oddając się w ręce Vadera aby dotrzeć do Imperatora był już dojrzałym Jedi. Dlatego ostatecznie powstała ta dioramka. Bardziej skupiłem się na postaciach niż wykończeniu. Dlatego nie ma wystroju wieży kontrolno-obserwacyjne Drugiej Gwiazdy Śmierci. Nie poddałem się technologicznemu terrorwi :o).

Dzięki siostra za przyjęcia na bloga.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz