sobota, 3 lutego 2018

Inbox - Modelcollect - T64BM2 MBT - skala 1/72

Kolejny z wojny na Ukrainie.

Bułat


Już po instrukcji widać, że to nowy, wypasiony produkt Modelcollecta. Kredowy papier...




Malowania dwa. Oba takie dość nijakie. Modelcollect nie daje indywidualnych oznaczeń na wozy, wychodząc z założenia, że to już modelarz wybierze sobie sam.


Ramki:


Gąski plastikowe, segmentowe:


Części jest dużo i tłusto, i na pewno sporo zostanie.









Blaszek też sporo. I toczona lufa.


Kalki - pełny zestaw.

Ale ja i tak dokupiłam sobie zestaw New Penguina "Czołgi Donbasu", w całości poświęcony T-64:




I prawdopodobnie zrobię mojego T-64 na rozbity wrak.

1 komentarz:

  1. I jak wyszedl rozbity wrak? Mam nadzieje ze jakas dioramka!

    Ps zupelnie nieprzypomina mi to moich zestawow polskiej produkcji ktore robilem w latach 90 (jako dzieciak). Widac jakosc juz na pierwszy rzut oka...

    Pozdrowka zza oceanu!
    Karol

    OdpowiedzUsuń