sobota, 1 lipca 2017

Inbox - Scibor Monstrous - Templar SF Lord - skala 28 mm



Prezent :) Wielkie dzięki, Edmund!




Warhammera 40000 kompletnie nie ogarniam, i wciąż nieustająco dziwi mnie wygląd Space Marines czy własnie Templarów. Zresztą innych frakcji też. Te ogromne egzoszkielety...

 

Części. Moja "czterdziestkowa" ignorancja jest tak wielka, że początkowo myślałam, że czegoś tu jest za dużo. Dwie tarcze? Oj...


Zaś na ciele Templara długo szukałam głowy. Znaczy twarzy. To takie małe? w kapturku? ojjj...?


I gdzie on ma ręce...?





A, łapska są tutaj... ojej. Czemu takie duże?



A co z tarczami?

Dopiero po obejrzeniu zdjęć ze strony producenta zaskoczyłam, że na każdym łapsku ma być przymocowana jedna tarcza.

Wot i ofiara świerzopa ze mnie.

Co nie zmienia faktu, że figurek jest śliczny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz