wtorek, 12 stycznia 2021

Karabinierzy

 Od Jurka. Dziękuję. 

Witam wszystkich w Nowym Roku. To znowu ja czyli PYRA. Wszystkiego najlepszego w 2021.
Macie już jakieś postanowienia noworoczne? Ja mam. Będę nadal malował figurki i w ten sposób dotrzymam słowa. Przynajmniej nie muszę schudnąć, rzucać palenia itp. 
Chcialbym Wam pokazać zestaw Italeri 6003.Jest to wg opisu producenta ciężka kawaleria lub, jak ja uważam, karabinierzy. Jest to chyba moja ostatnia praca, w której popełniłem błędy w umundurowaniu i być może jeszcze jakieś inne, o których nie wiem.
Ogolnie zestaw malował się bardzo przyjemnie, a o to przecież w tej zabawie chodzi. Może to niezbyt ładnie z mojej strony, ale wydaje mi się, że wychodzi to coraz lepiej i bardzo mnie to cieszy.
Zapraszam do oglądania i do następnego razu.











3 komentarze:

  1. Ładnie to wygląda, a jakich farb używasz do malowania pędzlem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeważnie Citadel i Vallejo,ale też rzadko Italeri i Mr Hobby. Metalizery wyłącznie Vallejo.

    OdpowiedzUsuń
  3. To jeszcze raz ja. Czasami popieram się farbami Pactry,ponieważ niektóre odcienie są że tak powiem unikalne np.A6 burgund, którego nie ma w palecie innych firm.

    OdpowiedzUsuń