czwartek, 24 lutego 2022

Haft diamentowy

 Od Ani. Dziękuję. 

Dzień dobry,

Oto moja niedawno ukończona wyklejanka - haft diamentowy. Dostałam ją jako prezent pod choinkę, ale trochę czasu zajęło mi, aby się za nią zabrać. W końcu, po rozprostowaniu szablonu, usiadłam i... przyznam, że bardzo mnie wciągnęło przyklejanie diamencików. Całość zajęła mi kilka wieczorów. Było to bardzo przyjemne doświadczenie, z pewnością odprężające po pracy. Już zakupiłam sobie kolejny obrazek do wyklejania. 

Haft diamentowy to dla mnie ciekawa alternatywa do układania puzzli (co tez zresztą lubię :-) ). W zestawie znajduje się pokryty klejem szablon oraz woreczki z kolorowymi diamencikami (posegregowane kolorami). Przy pomocy specjalnego chwytaka przenosimy diamencik i przyklejamy go w odpowiadające mu miejsce (oznaczone kolorem i symbolem/numerem/literką). Polecam :-)










2 komentarze: