piątek, 18 lutego 2022

Inbox - AK Interactive - Zestaw farb Blue Armor

 Od Shidleya. Dziękuję. 

Witajcie

Swego czasu Victorius opisywał zestaw AK do malowania zombie:

więc ja również opiszę inny z ich zestawów
Ponieważ od jakiegoś czasu chodzi za mną figurka Mystiq z Marvela, zaopatrzyłem się w zestaw specjalny akryli 3 generacji pod nazwą "Blue Armor".
Co wnoszą wg producenta owe farby 3 generacji: przede wszystkim lepszą od poprzednich pigmentacje, oraz tzw Scale Reduction Factor - czyli efekt zmniejszenia skali - czyli po uwzględnieniu zmniejszenia dają ten sam odcień co w rzeczywistym obiekcie.
Dla mnie osobiście ważniejsze jest lepsze krycie, więc spróbowałem i zakupiłem dwa zestawy nowych farb 3G

A co dostajemy w Blue Armor:
- Dark Prussian Blue (przydatne do malowania policyjnych mundurów ;-) )
- Deep Blue
- Deep Sky Blue
- Pastel Blue

na próbę porównałem sobie na kawałku krycie z farbą vallejo i rzeczywiście na moje niewprawne oko rzeczywiście 3G ma minimalnie lepsze krycie, ale to oczywiście tylko próba - zobaczymy jak to wyjdzie na modelu ;)
Więc koniec gadania i kilka fotek zestawu

Dziękuje Kasi za przyjęcie na bloga







2 komentarze:

  1. Słyszałem kilka bardzo pochlebnych recenzji na temat zachowania farb AK 3G podczas malowania pędzlem, natomiast do aerografu, nadal raczej na własne ryzyko.

    OdpowiedzUsuń