czwartek, 17 lutego 2022

Trasy rowerowe 2021 - Kluczborski rajd

Od Victoriusa. Dziękuję. 

Tym razem przygoda dopadła mnie z drugiej strony Stobrawskiego Parku Krajobrazowego w tym rejonie znanych także jako Bory Stobrawskie.
Wyprawę rozpocząłem z parkingu niedaleko rynku, fantystycznie skomunikowanymi drogami rowerowymi wyjechałem z miasta i ruszyłem w teren. Przygoda rozpoczęta.
















Pierwszy popas w Lasowicach Małych - gdzie skorzystałem z altany utrzymanej przez lokalną społeczność. Bardzo dziękuję za gościnę.










Ciekawą trasą dojechałem do Chudoby gdzie podziwiałem kościół pod wezwaniem Najwiętszego Serca PJ.








Tak dojechałem do jednego z punktów programu - Rezerwatu Przyrody.
Miejsce niesamowite.









Stamtąd dalej na południe w kierunku Opola. Za kamieniem milowym - moim PBP (punktem bezpiecznego powrotu) zrobiłem popas. Od teraz tylko naprzód.









Miejscowość zwrotu - Radawice - stąd już na Trakt Napoleoński - ale przedtem wspaniel utrzymana i robiąca ogromne wrażenie - równiez duchowe droga krzyżowa.










Już na Trakcie Napoleońskim (zwanym także Traktem Radawskim)









Za miejscowością Leśna zaczęły się obszary cywilizacji, przez Stare Olesno (obok An-24 na wyspie) budowaną autostradą (a co miałem autostradę dla siebie) wzdłuż drogi nr 11.




Rajd zakończyłem w Kluczborku, który jeszcze trochę pozwiedzałem.








Zwyczajowo parametry trasy





Miłego oglądania

Dzięki siostra za przyjęcie na bloga.

1 komentarz:

  1. Aż się oczy śmieją i z coraz wiekszą tęsknotom spogladam na okutany w pokrowce rower.

    OdpowiedzUsuń