czwartek, 10 lutego 2022

Trasy Rowerowe 2021 - Pokój - Stobrawski Park Krajobrazowy

 Od Victoriusa. Dziękuję. 

Jedną z ciepłych lipcowych sobót postanowiliśmy spędzić na rowerach. Przemieściliśmy się samochodem do miejscowości w sercu Stobrawskiego Parku Krajobrazowego i stamtąd - oznaczonym szlakiem turystycznym (czerwonym) rozpoczęliśmy naszą podróż dookoła. Jak sami zaraz przekonacie się po zdjęciach - są to niesamowite widoki. Radują i koją serce. Są daleko od domostw i siedzib ludzkich. Przejechaliśmy (choć nie musieliśmy - można było minąć te miejscowości) przez Zagwiżdze do Murowa - aby skonsumować ciepły posiłek w tamtejszej trattori. Stamtąd z powrotem w bór i do Pokoju.
Mniej więcej w połowie drogi zatrzymałem się aby obejrzec z bliska przejechaną żmiję (ze względu na drastyczność zdjęcie nie będzie udostępniane) i wtedy wyszedł z krzaków lis. Nie był młody, zachowywał się tak jakby za często ludzi nie widział - uważnie mi się przyglądał. Niestety nie miałem pod ręką aparatu a komórka była daleko (w sakwie przy rowerze) zanim zdołam pstryknąć zdjęcie - lis postanowił odejść. Próbowałem powiększyć zdjęcie liska - mam nadzieję że uda się Wam wypatrzyć.

W Pokoju zwiedziliśmy jeszcze Park w Pokoju (zabytkowy).

Zapraszam do oglądania i dzięki za przyjęcie na bloga siostra.













































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz