wtorek, 16 lipca 2024

Bolesław Chrobry

Jajco troszeczkę. 

W całości tytuł - Bolesław Chrobry na spacerze z psem, 1025. Koloryzowane. 

Trafiłam wiosną 2024 na dostępne w sprzedaży w Polsce śliczne figurki Reconquer Designs. Projekt 3d, ale naprawdę śliczny, realistyczny, proporcjonalny, żywy. No i projektant umie w konie. I w jazdę konną też umie. I całość jest naprawdę fajna. 

Ten tutaj obywatel był oryginalnie jakimś XI-wiecznym hiszpańskim królem. Gdy spojrzałam mu w gębę (na renderze), od razu kliknęło: Chrobry! Kupiłam, pomalowałam, mam. 

Pieseł to Green Stuff World, ze skali 1/48-1/64 (czyli 32 mm, ale duże), Chrobry - 32 mm. 

Podstawka MAS. 















5 komentarzy:

  1. Jak podają kroniki, pod koniec życia Bolesław tak się roztył, że o siodle mowy już nie było. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraziłam sobie starego, grubego Chrobrego dosiadającego wielbłąda.
      A kysz, siło nieczysta!

      Usuń
  2. I to tłumaczy skąd się "temu wielbłądu" dwa garby wzięły ;P

    OdpowiedzUsuń