niedziela, 25 sierpnia 2024

Inbox - Abyssoul - Tales of Eurisia: Baba Yaga - skala 32 mm

 Coś przepięknego. 

Kickstarterowa kampania z jesieni 2023, na przesyłkę czekałam do lipca 2024. Ale OK, przyszła. Zamówiłam dwie wersje babuszki jaguszki - dziś recenzowaną 32 mm z domkiem, i popiersie (recenzja później). 

Tylna i boczne strony pudełka:




Wewnętrzna papierologia. Łapka w rogu zdjęcia należy do Kota Dionizego. 



Zbliżenie na mapkę. Ciekawostka taka. 


Części:


Tzw. część główna, zawierająca zdecydowaną większość historii. Arcy-absolutnie-super-prze-śliczność. 





Pobrałam sobie ze strony i wydrukowałam instrukcję składania. Przydała się. 


I pierdeluszki. 

Poskładana, umocowana na postumenciku. Ale... 


...czegoś mi brakowało... 
Już wiem!
Kota!

Bo tak. Babuszka ma ptaszka, na wysokości prawego obojczyka go ma, zaplątanego we włosy godne Roszkunki:


I ma również żabkę. Malusieńką. 


I latającą wiewióreczkę też ma. 


I myszkę na kominie. 


Ale nie ma ani kawałka Kota!!!

Takiego obywatela miałam w magazynku:


Idealnie wpasował się na flaszę z... ach, mniejsza, z czym. 


I sówka. Bo sówki są miłe. 


I jeszcze jeden Kot. Towarzyszący. 


No. I teraz jest komplet. 

1 komentarz:

  1. A już myślałem , że ta łapka to część zestawu ;-p !!!

    OdpowiedzUsuń