sobota, 3 sierpnia 2024

Trasy rowerowe 2024 - Spotkanie z Prababką

 Od Victoriusa. Dziękuję!

Prababka - rowerowe wyzwanie to główny cel jaki chciałem zaliczyć w drodze do Trzebnicy. Od Wrocławia pojechałem trasą którą chciałem przetestować (np wał kłokoczycki, ścieżka rowerowa w Domaszczynie) , oraz połączyć kilka znanych mi miejsc (np Park w Szczodre) i Park Sołtysowicki (mnóstwo ptactwa wszelakiego) , Po drodze chciałem zobaczyć Pałac w Boleścinie i Czachowie - niestety są w rękach prywatnych - i tyle co przez płot - ale przynajmniej mają właścicieli i nie niszczeją.

Prababkę zaliczyłem - na zjeździe osiągnąłem wartość 54,4 km /h co pewnie nie jest oszałamiającą prędkością .. ale przyznam się trochę speniałem dwa razy po 3 s naciskałem hamulce.

Potem już Trzebnica gdzie zostałem ugoszczony w Restauracji Klasztornej , krótki objazd i powrót. Trzebnicę znam z innej wyprawy. Na powrocie miałem zaplanowany Las Malin. Malin nie było ale za to pięknie oznakowanie szlaku oraz szuter klasy premium (info dla gravelowców - pozdrawiam).
Stamtąd już grzecznie szlakiem ER9 - powrót do Wrocławia.

Wycieczka wspaniała - i niektóre jej elementy .. warte powtórzenia

Miłego oglądania, dzięki siostra za przyjęcie na bloga.












































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz