niedziela, 18 sierpnia 2024

Inbox - Akelarre Models - Circe The Plague Doctor - skala 1/10

 Osoba dzioborożcza ;)

Ten, no wiecie, skórzany dziób Plague Doctora, w którym upychano wonności mające chronić przed zarazkami. 

Tylka strona pudełka - inwentaryzacja części. 

Pudełko NIE BYŁO zniszczone w transporcie - zagięcia, które widać, to moja wina. Bo pan listonosz dopadł mnie na osiedlu, wydał paczkę z torby a ja wcisnęłam ją do wypchanego plecaka i cały dzień ją tam nosiłam. 



Papierologia w środku. W tym zakładka do książek. Miłe. 



, a tak to wszystko było zapakowane. Każda cząstka w folii bąbelkowej, po 2-3 folie w woreczkach, całość opakowana w konfetti. Profeska. 


Części:


Zbliżenia:








Do wyboru dwie facjaty: goła buźka i dziób. PT Właścicielka oczywiście wybrała dziób. 




I poskładane:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz