piątek, 5 czerwca 2020

Inbox - Bronco - Staghound A/C Mk. 1 - skala 1/35

Od Mariusza. Dziękuję.


Nawet nie wiedziałem, że taki pojazd był wykorzystywany przez nasze oddział na Zachodzie. Coś mi tam przemknęło, że Amerykanie zrobili taki pojazd rozpoznawczy ale nie sprawdził się, więc oddali aliantom, czyli Brytyjczycy, Polacy, Kanadyjczycy, znaleźli dla nich zastosowanie podczas walk we Włoszech.

Starszy już model Bronko w skali 1/35, z kalkomanią Cartograf odwzorowującą 7 wersji, ja oczywiście zakupiłem go dla 12 Pułku Ułanów Podolskich - Włochy 1944 rok.

Na model składa się 7 ramek z częściami, w tym jedna przezroczysta, blaszka, metalowa lufa i wspomniana kalkomania. Nigdy nie robiłem modelu od firmy Bronka, ale zawartość ramek wygląda zachęcająco - detale i sposób montażu ukazany w trochę dziwnej instrukcji.

Sama instrukcja to strona tytułowa, schemat malowania wraz z tabelą kolorów, zestaw ramek oraz instrukcja montażu na 7 stronach bez podziału na kolejne etapy, po prostu rysunki z numerami części i miejsca ich mocowania. Dziwne, zobaczymy, jak się to sprawdzi w praktyce.















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz