poniedziałek, 14 grudnia 2020

Francuska artyleria

 Kolejna praca Jurka. Dziękuję!


Moje uszanowanie. Znowu szefostwo poprosilo mnie o parę słów i żeby nie wylądować na dywaniku pisze te słowa. 

Dokładnie chodzi o kolejny zestaw z okresu wojen napoleońskich, a konkretnie francuska artyleria z Italieri 6002.Figurki te zapoczatkowaly moją współpracę z Kasią.

Gdy 1 06 2020 przynioslem do domu 2 zestawy starożytne, nie wiedziałem że już prawie na jesieni życia spotkam życiową przygodę, która stanie się moją pasją. Kocham to co maluje i mogę tylko żałować że tak późno poszedłem właściwą drogą do spełnienia jakiś tam marzeń. Pokazałem je na fejsie i uzyskałem pozytywną opinię. Same figurki były bardzo ładnie oddane,ale malowanie to był dla mnie trochę koszmar. Głównie chodzi tu o zdobienia żółte i czerwone na przodzie mundurów. Poświęciłem jeden z pedzli i po małej depilacji zostało mu tylko 5 włókien,ale się opłaciło. Efekt przeszedł nawet moje skromne wymagania. 

Zapraszam do galerii,przy okazji, bo nie wiem czy się wyrobie z okazji Świąt i Nowego Roku przede wszystkim ZDROWIA.

Skala oczywiście 1/72. 
















4 komentarze:

  1. Epoka Napoleońska to jeden z tych moich ukochanych okresów historii a może nawet najbardziej ukochany , choć ostatnio zdradzam Jego Cesarską Mość Napoleona I i coraz więcej czasu poświęcam armią koalicji antynapoleońskiej , zwłaszcza pruskiej . Niech mi Cesarz i książę Józef wybaczą :)) Same figurki i ich armatki prezentują się naprawdę świetnie !!! Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również pozdrawiam.

      Usuń
  2. Piękniaście zmalowane. Fajowe te figsy. Maluj dalej :o). No to miło że odnajdujesz się w tym hobby. Wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale tak jak pisałem powyżej żałuję że tak późno się za to zabrałem, pozdrawiam

      Usuń