poniedziałek, 7 grudnia 2020

Polscy lansjerzy szwoleżerowie

 Od Jurka. Dziękuję. 

Witam ponownie. Tu PYRA. 

Słoneczne sobotnie popołudnie można spędzić na wiele sposobów. Spacer,rower,książka,lub co kto woli. My kochamy modelarstwo i właśnie w ten sposób najlepiej się bawimy. 

Dragonów już widzieliście, ale przed nimi pomalowalem 4 inne zestawy. Na początku mojej kariery były to 2 zestawy starożytne-Scytowie i Persowie. W pewnym jednak momencie postanowiłem zmierzyć się z tzw.napoleonka. Można powiedzieć, że się zakochałem w tym temacie. Uprzedzajac ewentualne komentarze: jestem już za stary na to, aby uczyć się tych wszystkich ustawień szykować i kto gdzie z kim walczył. Ja po prostu maluje i nic więcej od siebie nie wymagam.

Pierwszym zestawem byli Polscy lansjerzy szwolezerowie gwardii że Zvezdy 8075, pomalowania tak jakoś po 3 miesiącach działalności w branży. Hi,hi. Sklamalbym gdybym napisał że poszło jak z płatka, ale upór i samozaparcie dało moim skromnym zdaniem całkiem niezły efekt. Następnie na tapetę poszła artyleria z Italeri 6002 z podobnym efektem. 

Zapraszam do oglądania i do następnego razu.










6 komentarzy:

  1. Superb cavalry, well done!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dla Victoriusa.Bardzo dziękuję, pozdrawiam

      Usuń
  3. Fajnie się prezentują ,ale szwoleżery w każdej skali fajnie się prezentują !

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie skala 1 72 jest najbardziej odpowiednia i te maleństwa cudnie wyglądają w w większej ilości.

    OdpowiedzUsuń