środa, 3 lutego 2021

Afrykańskie konflikty vol. III

 Od Victoriusa. Dziękuję. 

Afrykańskie konflikty - vol III

Kolejna formacja do afrykańskich wojen. Ta formacja miała być specjalsami i można będzie ich tak używać (ach te czerwone berety) ale moga również odgrywać rolę gwardii, straży przybocznej jakiegoś przywódcy i w zależności od scenariusza SEAL będą ich wykańczać lub oni będą wykańczać np Boko Haram. Przy ich malowaniu wzorowałem się na zdjęciach z jakiś uroczystości w Czadzie - tego rodzaju mundury mieli na sobie żołnierze wizytowani przez jakiegoś amerykańskiego generała. Podobnie jak ostatnio wykonałem ich z figurek Italeri a konkretnie z zestawów: Vietcongu i specnaz z których wyciąłem nakrycia głowy i green stuffem dorobiłem takie jakieś berety (bez specjalnej finezji) . W przygotowaniu następne jednostki.

Miłego oglądania i dzięki za przyjęcie na bloga siostra














1 komentarz:

  1. Mam nadzieję ,że nasz ulubiony ciąg dalszy nastąpi szybko I

    OdpowiedzUsuń