poniedziałek, 15 lutego 2021

Grenadierzy

 Od Jurka. Dziękuję. 

Witam,tu PYRA. Przedstawiam wam kolejną moją pracę.Tym razem grenadierzy, oczywiście w skali 1/72. 

Powaliła mnie kiepska jakość wyprasek. Figurki z tej samej pozycji miały np.rozną ilość guzików,inny zarys wąsów, rozmiar buta od 42 do 47. Nie wiem, bo nie malowałem 25 czy 30 lat temu, może wtedy trafiały się takie cuda. Producent tak odlał figurki, że nie pozwoliło mi to na wymalowanie krzyży na bermycach. Mimo moich naprawdę wielkich starań udało się to tylko na 4 figurkach, jedno ze zdjęć to pokazuje.

Miłego oglądania, bo ja znikam na dłużej że względu na duży projekt jak na moją jednoosobową pracownię modelarską.











2 komentarze:

  1. Te formy są już wiekowe - to przecież ESCI. Niemniej jednak prezentuję się znakomicie. Nie rezygnuj. Maluj dalej. Poczekamy. Jestem ciekawy tego wielkiego projektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrezygnować nie mam zamiaru, bo mimo że krótko tym się zajmuje to naprawdę strasznie mnie to kręci. A co do dużego projektu musisz się uzbroić w cierpliwość.

      Usuń