niedziela, 14 lutego 2021

Inbox - Strelets - Police Battalion WWII - skala 1/72

 

Troszkę straszne. 

Dostałam tych ludków od Victoriusa - jedną ramkę z 4 identycznych. Tutaj jest link do strony producenta. Reprodukuję obrazem tytułowy z tej strony, bo pudełko zostało u Piotrka. 

Otóż ludziki wyglądają tak:



W górnym rządku ułożyłam tych, powiedzmy, "klasycznych" - ubiór, wyposażenie i pozy "wojskowe", normalne. Za to rządek dolny to ludziki paskudne; Piotrek na dołączonej do figurek kartce skomentował to tak: 


No przyjrzyjcie się sami...

1. gościu dobijający rannego:


2. bojówkarz z bejsbolem w cywilnych ciuchach, ale z opaską na ramieniu:


3. policjant z pałką:


4. kolejny pseudocywilny bojówkarz:


5. i creme de la creme, czyli oficer strzelający do klęczącej lub leżącej ofiary. 


No i cóż. Prawda jest taka, że te ludki domagają się, by za ich pomocą opowiedzieć coś ciężkiego, bolesnego i mrocznego. 



2 komentarze:

  1. Jeszcze ten kolbą wywalający drzwi, ewentualnie rozbijający głowę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony to super że producent tak zrobił figurki że wywołują emocje .. z drugiej .. takie emocje. One mnie trochę przerażają. Ale ja nie potrafię ukazać trudnych tematów figurkami. Kasia zrobi to bezbłędnie - ja postaram się ukazać tą mroczność w zestawie do gry.

    OdpowiedzUsuń