piątek, 3 września 2021

Inbox - Tamiya - French Armored Carrier UE - skala 1/35

 Od Victoriusa, Dziękuję. 


Ten nieuzbrojony opancerzony transporter - holownik ze stajni Renault był koniem roboczym francuskich dywizji piechoty. Służył do holowania lekkich dział i moździerzy oraz przyczepek. Konkurencją Tamiyi jest tylko nasz krajowy Mirage. Tutaj cena i potrzeba modelarza zadecyduje który model kupi. Wybrałem Tamiyę bo uwielbiam plastykowe , stałe a nie winylowe gąski no i figurki. Mogę skleić otwarte półkoliste włazy z widoczną załogą w środku. Do tego mamy wypełnioną przyczepkę Renault UK i dwie figurki.
Jedną z nich już wykorzystałem TUTAJ. Sami widzicie że to wspaniały zestaw.

Tamiya 35284 French Armored Carrier UE 1/35

Miłego oglądania i dzięki siostra























4 komentarze:

  1. widziałem go na żywo i pierwsza moja myśl: jakaś przeróbka naszego TKS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Francuzi nie kupili tankietek Carden-Lloyd, ale się na nich wzorowali. Stąd pewne podobieństwo.

      Usuń
  2. Łatek ( królik) nie jest częścią zestawu :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mnie nie dziwi, że się gadzina władowała na plener zdjęciowy, pewnie zaś sprawdzał czy skała się zgadza (tak jak na moich projektach). Zaś się na starość zrobił żądny atencji

    OdpowiedzUsuń