środa, 11 stycznia 2012

Rzeczny Troll Victoriusa

Dziś kolejna praca mojego brata Piotrka-Victoriusa. Słodkie maleństwo...


Na początek chciałbym podziękować Kasi ze przyjęcie mnie na swoją stronę. Dzięki niej od czasu do czasu będę mógł pokazać się szerszej publiczności. Dzięki siostra !


Nad rzeką, gdzie sitowia gęstwina
Była Trollowa dziedzina
Smakoszem był on rybki
Którą żarł bez popitki
Gdy wpadał w trans żarłoczny
Spadek ryb był widoczny
Tak razu pewnego ucztując niesfornie
Zestresował istotkę która właśnie stosownie
Dla potrzeby dyskretnej w sitowiu schowana
Przez Trolla nieświadomego została wygnana
Grymas na ryjku potworny
Do chęci mordu skłonny


Przedstawiony wierszyk marnego twórcy opisuje sytuację pokazaną na tej dioramce/ podstawce. A tak podstawce, to jeden z elementów wykorzystywany przez nas w systemie HOTT.  Trolla malował mój brat, który poprosił mnie o wykonanie do niego podstawki, co nie bez przyjemności zrobiłem, zwłaszcza że Troll moim zdaniem pomalowany jest przednio. Troll rzeczny to figurka Warhammera , polecam, świetny zestaw. Zapraszam do oglądania.


1 komentarz:

  1. Skoro pożerał tylko rybki - i to "bez popitki" - a "istotkę" spłoszył nieświadomie wszystkim oglądającym to dziełko należy się sprostowanie.
    Troll nie jest rzeczny. On jest po prostu Grzeczny :)

    OdpowiedzUsuń