czwartek, 30 lipca 2020

Staghound

Od Mariusza. Dziękuję.


Jedna uwaga na początek, po ostatnich projektach chciałem trochę sobie odpocząć i zrobić model relaksacyjny, dlatego to co chce pokazać dzięki uprzejmości Kasi to czysty model prosto z pudełka, bez żadnych dodatków, bambetli czy figurek. Ot po prostu poprawny model (mam nadzieję).

Tym razem udało mi się skończyć model ciężkiego samochodu pancernego produkcji amerykańskiej z okresu II WŚ Staghound MK.I T17E1 w barwach 12 Pułku Ułanów Podolskich. Jak być może pamiętacie model to Bronco 1/35 do którego od początku miałem uwagi, ale nie byłem nastawiony negatywnie. Pomimo to nie było między nami chemii, dlatego w pewnym momencie postanowiłem, że poeksperymentuję sobie, a co mi tam. Użyłem wszystkich znanych mi technik modelarskich, tj. drapanie lakieru, obrzucanie błotem, pigmenty, obicia i inne takie. I wtedy zaczął mi się podobać :-)

Gwoli ścisłości, pojazdy tego typu używane były w roli rozpoznawczej we Włoszech, rok 1944, stąd takie a nie inne kolory i kurz. A Wy co sądzicie o tych moich relaksacyjnych eksperymentach z poprawnym modelem? :-)













2 komentarze:

  1. Niektóre przetarcia za ostre - ale można potraktować jako świeże. Kawał dobrej roboty. Model śliczny.

    OdpowiedzUsuń