wtorek, 26 lutego 2013

Sunken into oblivion

Scenka zmontowana na luźnych motywach pewnej starej szanty.
Oto i tekst (Ryczące Dwudziestki, "Temeraire"):
Spokojnie bez strzału z setki luf
Na holu z żagli swych odarty
Tak dostojnie jak tylko mógł
Zmierzchem wpłynął na historii karty
Liniowiec co się zwał "Timeraire"
Nie wróci już do domu
U kresu swej drogi zapadł w sen
W cichym doku, niepotrzebny już nikomu

         Skończył się liniowców czas        
         Odpłynęły w porty zapomnienia        
         Maszty nocš nie muskają gwiazd        
         Huk dział już tylko we wspomnieniach       
         Z burt nie słychać "God save Queen", "Viva la France"        
         Nie ma już liniowców na La Manche       
.
Dziś nikt nie pamięta barwy flag
Ni imion kapitanów
Nazwy okrętów zatarł czas
Wraki rzucił na dno oceanów
A liniowiec co zwał się Timeraire
Nie odszedł w morskie głębie
Zmierzchem w ostatni wyszedł rejs
Gdzie już żadna kula go nie sięgnie

Tak, wiem: stary holownik to nie liniowiec. Nie szkodzi. Klimat jest.

Użyłam holowniczka z WEM w skali 1/700 (żywiczny kadłub + dedykowana blaszka) oraz modelarskiego śmietnika. Stateczek wybrudziłam i zardzewiłam 16 lutego 2013 w Toruniu, podczas warsztatów AK-Interactive in Water, preparatami - zgadnijcie jakimi? - AK Interactive ;)

Specjalne podziękowania dla Ani za tytuł.

6 komentarzy:

  1. Mistrzem się bywa!
    - Dziś jest ten piękny dzień.

    Nawet jeśli każda produkcja stoi na wysokim
    poziomie, to przecież codziennie nie można
    wchodzić na Mt. Everest. Dzisiaj sobie siedzę
    na tej górce i chociaż nie moja ona to dobrze
    mi.
    ...bo to i piękne wykonanie i całość
    sfotografowana godnie.
    - Za co po prostu dzięki.

    * * *

    Ludzie! Ja na własne oczy widziałem jak
    to powstawało!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja znowu nie wiem, co zrobiłam, że zdjęcia są akceptowalne...
    ech-ju.

    OdpowiedzUsuń
  3. small but great!
    I love this little boat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, białe tło nieba z mgłami się kojarzy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałem na żywo. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie takiego można dorwać?

    OdpowiedzUsuń