piątek, 19 kwietnia 2013

Królestwo Jerozolimskie

Kolejna śliczna praca Piotrka. Dzięki, brat!

Rycerz Zakonu Grobu Bożego w Jerozolimie.

Figurka ta przeleżała w czeluściach moich magazynów czas jakiś. Nieznanej mi proweniencji, więc trudno mi cokolwiek o niej powiedzieć. (to ja dopowiem, bo ja wiem: HM Soldiers - dop. mój, czyli MadHamstera) Nie była zaczęta. Przeglądałem, zobaczyłem. Stwierdziłem, że trzeba zrobić.
Kasia pomogła ustalić zakon (tam zaraz pomogłam, linka podesłałam - dop. MH). Bardzo chciałem, żeby był z Królestwa Jerozolimskiego, którego zresztą sztandar dzierży. Jako że wprawa we władaniu pędzlem już nie taka, to krzyż na płaszczu wykonałem z papieru (głupoty piszesz, braciszek - dop. MH). Tarcza to już ręczna robota. Figurka dała mi wiele zadowolenia, aczkolwiek wiem, że puryści znajdą wiele mankamentów (pozdrowienia dla purystów - dop. MH). Cóż. Bardzo przepraszam że naruszyłem ich poczucie estetyki. Ale nie poprawię się. Robię dla siebie i własnej przyjemności na zasadzie - jak wyjdzie tak będzie. Kasia uznała, że można ją pokazać szerszemu gronu, za co bardzo jej dziękuję za kolejne przygarnięcie na bloga (Ty mi nie dziękuj, bo nie ma za co, Ty maluj kolejne - dop. MH)

Skala 54 mm - dop. MH.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz