wtorek, 24 marca 2020

Rudy 102: warsztat

Wątków warsztatowych jeszcze chyba na chomiczkowym blogu nie było...
Dziś zatem pierwszy, a zawdzięczamy go Mariuszowi.
Dziękuję!


Skoro rzekło się A trzeba iść dalej.

Dziękuje za zamieszczenie mojej prośby.
Odzew od braci modelarzy i odpowiedź jaką otrzymałem tak pozytywnie na mnie wpłynęła i zmotywowała do działania (ach ta pozytywna energia), naprawdę się nie spodziewałem, jestem pod ogromnym wrażeniem życzliwości i zrozumienia.
Zabrałem się od razu za model, do późna walczyłem i oto efekt.

Co prawda czuć, że to produkt, który powstał w innej epoce modelarskiej, ale Tamiya po swojemu, w uproszczony sposób, trzyma poziom. 4 godziny pracy i oto efekty.

Tak, tak, poza kołami i gąsienicami to już wszystko :-)








1 komentarz:

  1. Wątek warsztatowy jest super !!!! Jeszcze fajniejszy będzie etap malowania , brudzenia itp . Obserwuję i trzymam kciuki :))

    OdpowiedzUsuń