czwartek, 13 kwietnia 2023

Jazda turecka

 Od Jurka. Dziękuję. 

Witam. Turecka jazda z XVII wieku wydany przez Zvezdę to chyba najlepszy zestaw jaki do tej pory miałem przyjemność pomalować. Po prostu rewelacja. Wydaję mi się że jest przeznaczony nawet dla początkujących co nie oznacza że jestem już doświadczony w tej dziedzinie modelarstwa.

Po raz pierwszy udało mi się pomalować oczy i nie wyszły one zezowate. Niejednokrotnie próbowałem to zrobić ale niestety nie wychodziło.

Poza tym figurki odlane bardzo czysto,więc obróbka nie nastręcza problemów.Trochę jest może za bardzo kolorowo,jednakże wyszedłem z założenia że kogo stać było w tym okresie na konia stać go było także na bogaty ubiór.Być może jest to błąd merytoryczny ale mi się podoba.

Malowane Vallejo,Citadel I Mig

Pozdrawiam













3 komentarze: